Facebook (groupe)
Walt Disney World
Taux de change CA - US

Convertisseur de monnaies
CAD / USD

magic départ de NY ??

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

magic départ de NY ?? Empty magic départ de NY ??

Message par disneylover le Mar 22 Fév 2011, 13:12

salut
bien un ami de ddisneymtl et moi as entendu dire qu il y ai de bonnes chances que DCL ( magic ) ai des départs de NY en 2012 Shocked en voilà une bonne idée cela se fait bien en auto ainsi tu sauve sur les billets d'avion lol.... Very Happy à suivre !
bye bye
disneylover
disneylover

Revenir en haut Aller en bas

magic départ de NY ?? Empty Re: magic départ de NY ??

Message par pixie_mtl le Mar 22 Fév 2011, 13:15

À suivre en effet... ce serait vraiment très intéressant si ça se concrétise!

pixie_mtl

Message par TanteDidi le Mar 22 Fév 2011, 13:17

Moi aussi j'ai déjà entendu ça quelque part.... est-ce que ça serait le Wonder? En effet, ça pourrait être intéressant... selon la saison aussi!
TanteDidi
TanteDidi

Message par disneylover le Mar 22 Fév 2011, 13:33

@TanteDidi a écrit:Moi aussi j'ai déjà entendu ça quelque part.... est-ce que ça serait le Wonder? En effet, ça pourrait être intéressant... selon la saison aussi!
me semble diane que notre ami as parler du magic ...en effet cela nous ( canadien ) couterainet moins cher car Ny se fait bien en auto ..ou de burrlington NY avec jet blue avais de bon prix dans le temps ( comme 79-99$)et juste 50 minutes d avion cheers
à suivre !!!
bye bye
disneylover
disneylover

Message par fantasia le Mar 22 Fév 2011, 17:12

très intéressant.. Smile moins cher et on peut y aller plus facile en auto, bus, train ou avion! Smile Smile Smile
fantasia
fantasia

Message par Cinderella 67 le Mar 22 Fév 2011, 18:05

J'aimerais ça moi aussi!C'est vrai que ça coûterait beaucoup moins cher pour le transport!!!
Cinderella 67
Cinderella 67

Message par petitcanard (Manon) le Mar 22 Fév 2011, 18:11

Je suis allée voir du côté des forums américains et c'est sur que les gens aimeraient ça, mais les rumeurs ne sont que des rumeurs pour l'instant. On dit que le port pourrait très bien être Galveston au Texas aussi.
Ça reste à suivre de près!!!!
petitcanard (Manon)
petitcanard (Manon)

http://www.auclairlandry.com

Message par LaurieAntoine le Mer 23 Fév 2011, 08:42

C'est certain si c'est NY on va surement en profiter pour embarquer nous aussi
LaurieAntoine
LaurieAntoine

Message par David le Mer 23 Fév 2011, 08:51

Mais quel en serait l'itinéraire au départ de New York ?

Un circuit vers le sud avec Castaway Cay ou plutôt une escale vers le Nord avec une escale à Quebec ?
David
David

Message par gregs2005 le Mer 23 Fév 2011, 11:46

De NY??

ça serait intéressant moi qui rêve de visiter cette ville!!
gregs2005
gregs2005

Message par joss le Mer 23 Fév 2011, 12:02

Wow, intéressant, c'est certain que j'embarque. Je déteste tellement l'avion!!!
joss
joss

Message par nala2009 le Mer 23 Fév 2011, 18:05

La rumeur est sur les sites américains depuis 2002 donc on n'est mieux de ne pas retenir notre souffle magic départ de NY ?? 175472
nala2009
nala2009

Message par David le Mar 05 Avr 2011, 11:34

Disney Cruise Line fera une annonce demain sur les itinéraires de 2012.

Voici un lien avec ce qui pourrait être annoncé :
http://mousepad.mouseplanet.com/entry.php?837-Disney-Cruise-Line-2012-itineraries-leaked-new-home-ports-and-new-destinations

On parle de croisières de 2 nuits au départ de NYC ou de 8 nuits avec un arrêt à Port Carnaveral et la possibilité d'aller passer la journée à WDW. Bien sur il y'aurait une escale à Castaway Cay. D'autres croisières de 5 nuits vers le Canada serait également prévues.

A partir de Septembre 2012, le Disney Magic partirait à Galveston au Texas pour des croisières dans les Caraibes.
David
David

Message par missmoustygirl le Mar 05 Avr 2011, 11:47

j'ai hâte de connaître l'annonce officielle demain !! magic départ de NY ?? 33050

mais celle avec Hawaï..j'adorerais trop magic départ de NY ?? 33050
missmoustygirl
missmoustygirl

Message par nluvwithmickey le Mar 05 Avr 2011, 12:24

Je suis bien curieuse moi aussi. Mais gageons que les prix seront élevés.....

Mais....une croisière de 2 jours?? On va où?
nluvwithmickey
nluvwithmickey

Message par David le Mar 05 Avr 2011, 12:52

@nluvwithmickey a écrit:Mais....une croisière de 2 jours?? On va où?

Aparemment, ca serait NYC / Journée en mer / NYC
David
David

Message par wdwwalt le Mar 05 Avr 2011, 12:57

@nluvwithmickey a écrit:Je suis bien curieuse moi aussi. Mais gageons que les prix seront élevés.....

+

Avec notre chance.... NY vers Montreal.... Sad
wdwwalt
wdwwalt

Message par pixie_mtl le Mar 05 Avr 2011, 13:13

@wdwwalt a écrit:
@nluvwithmickey a écrit:Je suis bien curieuse moi aussi. Mais gageons que les prix seront élevés.....

+

Avec notre chance.... NY vers Montreal.... Sad

lol!

pixie_mtl

Message par petitcanard (Manon) le Mar 05 Avr 2011, 16:07

Alors les amis, une croisière de 2 jours on appel ça un "Cruise to Nowhere". Nous en avons déjà fait une en novembre 2009 et c'était pas le bon mois croyez moi!!! Mais c'est agréable car c'est le week-end et ça sort de l'ordinaire!
petitcanard (Manon)
petitcanard (Manon)

http://www.auclairlandry.com

Message par disneylover le Mar 05 Avr 2011, 17:13

Salut
Ohhh my !!!! Hawaii 15 jrs quoi que très très interessant j ose pas penser au prix ..
NY on sauve sur l'avion interessant ...je suis cela de près ..
disneylover
disneylover

Message par disneylover le Mar 05 Avr 2011, 17:40

Shocked on me connait lol....J ai regarder les billets d avion vers LA question lol....de savoir ce que serait les prix 1100$ pour 2 cela serait le fun pour hawaii Laughing Laughing mais je suis sur que la croisière seras hors prix Shocked et n oublions pas que les dépots ( pour les croisieres spéciale sont non refundable Shocked )alors faut être sur ...mais c est tentant ...j ai hâte à demain ...j ai hâte !!!!!! cheers je suis comme cela toujours à me projeter dans un prochain voyage grrrr mosus de DCL ...faut rêver non ??
disneylover
disneylover

Message par ddisneymtl le Mar 05 Avr 2011, 20:00

Voici ce que j'ai recu d'un ami Very Happy

Disney Cruises from Texas and New York !!

For the first time ever, Disney Cruise Line will set sail from three new ports in 2012 – New York, Seattle and Galveston, Texas – making the Disney family cruise vacation more accessible to guests around the country. Additionally, the cruise line will offer more choices than ever before with several new itineraries planned.

“In 2012, we’re making it easier than ever for families to enjoy a Disney Cruise Line vacation by offering cruises from a variety of regional homeports,” said Disney Cruise Line President Karl Holz. “Guests can now enjoy a magical, one-of-a-kind Disney cruise experience with the convenience of departures from their own backyard.”

2012 New York Schedule - Beginning May 25, 2012, the Disney Magic will sail a total of 20 cruises from New York – including eight-night cruises to the Bahamas and five-night cruises up the New England coast to Canada plus two-night cruises that will give a sampling of the Disney Cruise Line experience over a weekend:

} The eight Bahamas cruises will include a day at Disney’s private island, Castaway Cay; Nassau, Bahamas; and a stop at Port Canaveral, Fla., giving guests an opportunity to visit the nearby Walt Disney World Resort. As part of this itinerary, each guest will receive a one-day Walt Disney World Park Hopper ticket and roundtrip transportation between their Disney ship and the resort.

Rates for the new eight-night Bahamian cruise itinerary departing from New York start at $1,240 per person for a standard inside stateroom, based on double occupancy.

} The nine five-night cruises up the New England coast will call at Halifax, Nova Scotia, and Saint John, New Brunswick. In these popular Canadian ports, guests can soak in splendid natural vistas, explore historic sites, visit quaint cafes and charming shops, and browse Canada ’s oldest farmer’s market.

Rates for the new five-night Canadian cruise itinerary departing from New York start at $715 per person for a standard inside stateroom, based on double occupancy.

} Three two-night cruises (June 15, July 13 and Aug. 10) out of New York are perfect for families looking for a quick getaway with a day at sea over a weekend. Rates for the new two-night cruises start at $370 per person for a standard inside stateroom, based on double occupancy.

Disney Magic 2012 – New York - Eight-Night Bahamas sailing on 5/25, 6/2, 6/22, 6/30, 7/20, 7/28, 8/17, 8/25, 2012

New York, At Sea for 2 Days, Nassau, Castaway Cay, Port Canaveral, At Sea for 2 Days, New York

Five-Night Canada sailing on 6/10, 6/17, 7/8, 7/15, 8/5, 8/12, 9/2, 9/7, 9/12, 2012

New York, At Sea, Halifax, Saint John, At Sea, New York

2012 Galveston Schedule - Beginning Sept. 22, 2012, the Disney Magic will sail 12 seven-night cruises from the Port of Galveston to the Western Caribbean. Ports of call include Grand Cayman and Mexico ’s Costa Maya and Cozumel .

A Caribbean cruise on the Disney Magic offers families a tropical getaway with world-class entertainment and impeccable guest service found only on a Disney Cruise Line vacation. Guests will enjoy three magical days at sea to explore all of the fun aboard the Disney Magic and three days in port to lounge on warm, golden beaches, to swim and snorkel in azure waters or to shop to their heart's content in exotic marketplaces.

Rates for the seven-night Western Caribbean cruise itinerary departing from Galveston start at $840 per person for a standard inside stateroom, based on double occupancy.

Disney Magic 2012 – Galveston - Seven-Night Western Caribbean sailing on 9/22, 9/29, 10/6, 10/13, 10/20, 10/27, 11/3, 11/10, 11/17, 11/24, 12/1, 12/8, 2012

Galveston, 2 Days at Sea, Grand Cayman, Costa Maya, Cozumel, A Day at Sea, Galveston

2012 Seattle Schedule - Beginning May 28, 2012, the Disney Wonder will sail a total of 14 seven-night cruises from the Port of Seattle to Tracy Arm, Skagway, Juneau and Ketchikan, Alaska, as well as Victoria, British Columbia.

These cruises will combine the natural wonder and adventurous spirit of Alaska with the unparalleled, family-friendly experience found on a Disney Cruise Line ship. Disney Cruise Line works closely with Alaskan tour operators to create exclusive-to-Disney family-friendly Port Adventures that allow guests to best experience Alaska ’s natural beauty and rich history.

On their Alaskan adventure, guests may catch a glimpse of a brown bear, bald eagle or humpback whale. They can explore magnificent glaciers and fjords in Juneau . In Ketchikan , guests can fish for some of the largest wild salmon in the world and learn about local culture through hand-carved totem poles. In Skagway , Disney Cruise Line guests can traverse panoramic landscapes by railway, or pan for gold like miners from the famous Klondike gold rush.

Rates for the seven-night Alaska cruise itinerary departing from Seattle start at $917 per person for a standard inside stateroom, based on double occupancy.

Disney Wonder 2012 – Seattle - Seven-Night Alaska sailing on 5/28, 6/4, 6/11, 6/18, 6/25, 7/2, 7/9, 7/16, 7/23, 7/30, 8/6, 8/13, 8/20, 8/27

Seattle, At Sea, Tracy Arm, Skagway, Juneau, Ketchikan, Victoria, Seattle

2012 Los Angeles Schedule - The Disney Wonder is scheduled to continue sailing seven-night Mexican Riviera cruises from the Port of Los Angeles for the majority of the year – throughout winter, spring and fall.

Rates for the seven-night Mexican Riviera itinerary departing from Los Angeles start at $707 per person for a standard inside stateroom, based on double occupancy.

Additionally, the Disney Wonder will sail four seven-night Pacific Coast cruises from Los Angeles (on Sept. 16, Sept. 23, Sept. 30 and Oct. 7), calling on San Francisco, San Diego and Ensenada, Mexico.

Rates for the new seven-night Pacific Coast itinerary departing from Los Angeles start at $770 per person for a standard inside stateroom, based on double occupancy.

For the first time, the Disney Wonder will offer a special 15-night voyage to Hawaii from Los Angeles, calling on Hilo; Kahului, Maui; Honolulu, Oahu; Nawiliwili, Kauai and Ensenada, Mexico.

Rates for the 15-night Hawaiian itinerary (departing April 29, 2012) start at $1,800 per person for a standard inside stateroom, based on double occupancy.

2012 Port Canaveral Schedule - The Disney Fantasy and Disney Dream will continue to sail a variety of Caribbean and Bahamian itineraries departing from Port Canaveral.

The Disney Fantasy will depart on her maiden voyage March 31, 2012, and will sail out of Port Canaveral on seven-night Caribbean itineraries – alternating eastern (St. Maarten and St. Thomas) and western (Grand Cayman, Costa Maya, Cozumel). Special Eastern Caribbean sailings in November and December 2012 stop at St. Thomas and San Juan , Puerto Rico . All Disney Fantasy itineraries include a stop at Disney’s private island, Castaway Cay.

Rates for the seven-night Caribbean cruise itineraries on the Disney Fantasy start at $959 per person for a standard inside stateroom, based on double occupancy.

The Disney Dream will sail three-, four- and five-night cruises from Port Canaveral to the Bahamas and Disney’s private island, Castaway Cay. Five-night itineraries include two stops at Castaway Cay.

Rates for three- and four-night Bahamian cruises on the Disney Dream start at $471 per person for a standard inside stateroom, based on double occupancy.

Until she is repositioned to New York , the Disney Magic will sail out of Port Canaveral on seven-night Caribbean itineraries and four- and five-night Bahamian cruises.

All pricing reflects a category 11C standard inside stateroom, Government Taxes and Fees not included. Bookings for the entire 2012 schedule open April 8, 2011.

ddisneymtl
ddisneymtl

Message par corolle le Mer 06 Avr 2011, 19:11

J'adore, à planifier... merci Wink
On en parle sur disney park blog Very Happy
bit.ly eHO7zZ
corolle
corolle

Message par pixie_mtl le Mer 06 Avr 2011, 20:56

C'est intéressant quand même... Je me demande si les autres bateaux (Dream et Fantasy) accosteront ces ports également...

pixie_mtl

Message par pixie_mtl le Mer 06 Avr 2011, 20:57

C'est intéressant quand même... Je me demande si les autres bateaux (Dream et Fantasy) accosteront ces ports également...

pixie_mtl

Message par Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant